Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Tuesday, April 13, 2010

Hadiah Buat Yang Teristimewa

Box ini menggunakan cupcakes bersize M dan
jumlah cupcakes yang boleh dimuatkan 4 & 6 biji

8 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

cik fafau.. sy nk tanya kalo nk tempah cupcakes utk majlis kahwin sy boleh ke buat ikut tema black n white (BnW) huhuhuhu..

Fafau de Craft ( Zana ) said...

haaa..cupcakes pom nk black n white??iskk2..cik shikin nie memang addict btol laa..anyway,sy sdg mengerjakan bunga telur anda!!!

Damya Hanna said...

Hai cik fafau. saya ingin mmberi cadangan supaya anda meletakkan shoutout box kat sidebar. lebih memudahkan orang nak contact anda di sana ;)

shem:: aku nak datang mjlis ko nnt ngan stail metal suci bleh :| BnW... sebelah mekap putih, sblh mekap itam... :>

Fafau de Craft ( Zana ) said...

cik Damya,jutaan terima kasih diats cdgn trsbt..mmg itu yg bermain2 difikiran sy bila sy menyapa anda di shoutbox anda td (skema gilerr ayat...xthn aku!)


Intan,bj ko pun jgn lupa itam putih gak,jgn mekap jerk tauu..!

Es hash ei Ka Ei en said...

hahahah boleh je.. nk style black metal eh.. sesuai sgt la tu.. nnt leh juin min.. min jd maskot ms wedding aku.. 'min the panda' .. hahahaha ko lak zana nk pakai custom ape??? ekekekeke..

zana - jgn lupe ye quotation utk aku .

Fafau de Craft ( Zana ) said...

ermm..aku kuda belangg kott! :|


cik Shikin...wajib ehh quotation tuehh.. :/

bunganasrin said...

ou fafau ku syg i nk jgk rase cupcake u tuh
menyelerakan lah :)) aumm aumm !!

Fafau de Craft ( Zana ) said...

Bunga,bole aje...nnt ry nie i buat k..jemputla dtg umh..!huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...