Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Tuesday, April 5, 2011

New!!!Apam Spiral...!


What's New at Fafau de Craft ???

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

~ Apam Spiral !!! RM32 -100pcs ~


Apam ni sy buat utk dibawa ke majlis harijadi ank buah sy yg berusia 3 thn. Kanak² yg dtg kebanyakannya tertarik dgn apam spiral ni, mungkin tertarik dgn color. Watever, rasa apam tu of coz la sedap kan..hihiii

5 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

wahhhhhhhhhhhh..... spiral lak.. adoiiiiii ko xyah dah la zana buat cc.. buat apam je la pasni :))

cantekkkk hah aku xkira.. yg order aritu.. 100 dot dot 100 spiral..

(erkk! byk songeh tak aku :|.. xkn xkannnnn :p)

Fafau de Craft ( Zana ) said...

tu laa,nsb baik sedar,tp ko nye songeh ckit jerk..so aku lyn kan je lah...janji order!huwa3...

Es hash ei Ka Ei en said...

lain kali upload lps aku nye order setel .. hahahahaha.. tu blm aku mntk diskaun lg.. wakakakaka.. =))

tp aku dtg amek eh.. jgn risau.. aku dtg opis ko dgn zam.. merempit je.

Fafau de Craft ( Zana ) said...

mmg sj nk tunjuk ko laa..biar tergoda!hahaa..berehhh nyaa...

Es hash ei Ka Ei en said...

filing yg ko ckp tu dah ada kan??? ko campor2 la filing tu.. xkesah..

aku dah start cuti khamis tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...