Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Monday, March 12, 2012

Order 1 Dari Dr Raihan/Ayu, Seksyen 23

Alhamdulillah rezeki bulan Mac, saya telah mendapat bulk order utk cookies dan muffin. First time ambil order utk cookies dan muffin. Juga sebiji choc moist cake dan 1 set 16pcs fondant cuppies utk hantaran. Jutaan terima kasih kepada Dr Raihan & family dan juga Ayu, dua pupu saya yg telah memberi kepercayaan kpd FDC. Dr Raihan order 500pcs chocolate chips cookies as a wedding gitf utk VIP. Cookies ini diletak dalam balang kaca IKEA. 
500pcs chocolate chips cookies + 35pcs free 

Inilah  contoh balang kaca IKEA yg digunakan oleh Dr Raihan utk mengisi cookies² yg diorder dari Fafau De Craft..So, kalau anda pun nk buat macam nie,bole lah order cookies dari FDC!
Berminat???Hubungi Fafau de Craft 019 385 0889 :)

Tqvm Dr Raihan & family.... :)

2 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

wahh satu lg hasil.. tahniah.

tp yg aku dok tunggu tak juga ada.. hehehe

macaroonnnn

Fafau de Craft ( Zana ) said...

huhuuu....alhamdulillah...

lorrr,macaronnn ke?aritu nk buat..tp xjdk...nnt laa yerk klu tetiba aku terasa nk mkn benda alah tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...