Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Thursday, April 26, 2012

~ Everlynn Dealer Selangor ~

Assalamualaikum Dears,
Sukacitanya ingin saya warwarkan bahawa saya salah seorang dealer Selangor (TTDI Jaya/Glenmarie ) Shah Alam untuk produk Everlynn yang sedang hangat di pasaran sekarang!

Philosofi Everlynn memberi fokus kepada kecantikan semulajadi dari dalam dan luar dengan menggunakan bahan-bahan seperti buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan dari Negara Perancis  yang mengandungi kandungan vitamin dan nutrient yang tinggi. Kombinasi ekstrak aktif Marine Collagen, Aloe Vera, Bearberry sebagai komposisi utama kepada produk EVERLYNN membantu mempercepatkan pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif, memberi kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit, kulit tampak lebih segar,bermaya, anjal, gebu dan masalah-masalah jeragat,jerawat, kulit kusam dapat diselesaikan dengan mudah.

Formula yang dihasilkan telah diuji keberkesanannya dalam memberikan perlindungan dan memelihara kulit anda agar lebih jelita, muda dan berseri. Produk di bawah kawalan kilang ....."licensed with GMP Certificate by MOH since 2000 and the only manufacturer of skin care products conducted by experienced dermatologist and medical cosmetologist." Selamat & halal digunakan,serta telah diluluskan oleh KKM..

Penjagaan kulit bermaksud menjaga kesihatan kulit anda tanpa perlu menutup cela dan garis-garis halus. Kesemua produk EVERLYNN boleh digunakan untuk semua jenis dan peringkat umur kulit.  Kami yakin produk kami dapat membantu anda mendapatkan kulit yang sihat dan lebih berseri. tampak muda dan anda juga akan berasa lebih muda dalam masa 30 hari. Gunakanlah ia sepenuhnya selama 30 hari.

Antara produk-produk Everlynn  :

SKINCARE SET
FOR ALL SKIN TYPES


DEEP CLEANSING FOAM (35ml)
Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit.Pencuci kulit wajah Deep Cleansing Foam'berfungsi membersihkan kotoran yang melekat di kulit wajah dengan cucian yang lebih mendalam disamping mengandungi ajen pencerahan yang aktif.Secara tidak langsung wajah semakin bersih & cerah berseri.

DEEP HYDRATION REFRESHING TONER (35ml)
Toner boleh bertindak sebagai menyegar dan menghaluskan kulit wajah, selain dirumus untuk mengecilkan pori dan melembapkan kulit wajah. Fungsi toner adalah untuk membersihkan kulit wajah dan ianya dapat meresap jauh ke dalam epidermis kulit, mengecilkan pori-pori kulit dan menambahkan kelembutan kulit wajah dan juga memperbaiki liang roma yang terbuka serta membuatkan kulit wajah bertambah segar.

DAY SOLUTION
Ekstrak khas berbagai tumbuhan yang melindungi kulit dari sinaran UV.Melindungi kulit secara berkesan dari sinaran UVA & UVB,melembapkan kulit anda serta sesuai digunakan bagi kulit yang tidak sekata.Sesuai digunakan sebagai alas mekap untuk semua jenis kulit.

MULTIPERFECTION CREAM
Krim pelbagai guna dirumus khas untuk memperbaiki tisu kulit, membantu memulihkan kulit kusam agar lebih cerah berseri,mengurangkan kesan pigmentasi dan juga jeragat,black & white head, serta memberikan kelembapan/kelembutan yang mendalam terhadap kulit.

RETAIL PRICE : RM120 [1 Set]


COLLAGEN SERUM

1. For skin tissue repairing and protection.
2.Smooth wrinkles and fine lines.
3. Moisturize and enhance elasticity.
4. Keep the suppleness and youthfulness to skin


RETAIL PRICE LOOSE ITEM : RM20.00/each item
RETAIL PRICE : RM120 [8 Bottles]


COLLAGEN SHEET MASK

  1. Help lighten skin dark spots and tone.
  2. Brighten and smoothen skin complexion
  3. Increase and maintain moisture level.
  4. Promote collagen formation.
  5. Reduce skin fine lines and wrinkles
  6. Provide skin elasticity and supplenes

RETAIL PRICE LOOSE ITEM : RM13.90/1 pcs


TREATMENT PURIFYING SERIES


TREATMENT PURIFYING CLEANSER

Specially formulated for oily, blemish skin. Effectively remove skin excess sebum and other impurities.Clear skin pores and refresh skin. Specially combined plant extracts help purify skin blemishes.

Direction: Wet face, mix the cleanser with water to produce rich foam to clean face, rinse off thoroughly with water.

RETAIL PRICE LOOSE ITEM : RM70/50ml

TREATMENT PURIFYING CREAM

Purifying Treatment Cream - Perawatan khas untuk kulit bermasalah jerawat yang serius, jerawat halus/batu, kesan parut jerawat, ruam-ruam merah.Sesuai bagi kulit berminyak & berjerawat.Penggunaan perawatan krim khas untuk jerawat ini membantu mengecutkan jerawat secara beransur.Alami perubahan dalam masa 3-4 minggu penggunaan.

Functions : Absorb the excess skin oil.Clear and refine skin pores. Help control and clear skin blemishes & breakouts

Directions : Apply cream evenlyonto cleaned face, leave for 15 to 30 minutes, wash off thoroughly with water or leave tonight.

Ingredients : Water, Koalin, Aloe Barbadensis (Aloe Vera), Leaf Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Arctium Lappa, Root Extract, Algae Fucus Vesiculosus (Seawed) Extract, Salix Alba ( Willow) Extract, Polydecene, Pantheneol (Pro Vitamin B5),Tocopheryl Acetate (Vitamin E),Zinc Oxide, Glycerin Sorbitol, & Fragrance

RETAIL PRICE LOOSE ITEM : RM75. [16g]

RETAIL PRICE 1SET : RM140 (save up RM5)

Untuk melihat testimoni dari pelanggan Everlynn yang telah menggunakan produk ini, klik  Testimoni Everlynn.

Antara testimoni :


Nantikan lagi produk Everlynn...
Pelanggan Fafau de Craft berminat???
Hubungi saya segera!
Stok terhad!!!

1 comments:

Es hash ei Ka Ei en said...

wah wah wah busineswomen skrg semakin busy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...