Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Tuesday, June 18, 2013

Heyyy...I'm Back To Shah Alam!!!

Alhamdulillah selesai menuntut ilmu dan tambah pengalaman lagi dalam bidang baking. Syukur ramai yg sudi berkongsi ilmu dengan saya. Semoga mereke dilimpahkan lagi rezeki oleh Allah atas segala tunjuk ajar. Nantikan produk baru dari Fafau de Craft sempena Hari Raya Aidilfitri 2013.  Actually apa yang saya belajar selama sebulan di Kota Bharu saya sentiasa update di Facebook Fafau de Craft Everlynn. Sudi² like page FdC...Ada juga produk yang belum diupload. Nantikan ye.. :)


Owhh...walaupun dah kembali ke Shah Alam, saya CLOSE ORDER pada 21-23 Jun 2013. Mau bersantai untuk seketika setelah sebulan bertapa menuntut! Segala sms/call xdapat dilayan sebab saya diluar Malaysia.. Maaf ye..Insyaallah 24 Jun saya kembali menerima tempahan ;)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...