Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Friday, February 21, 2014

Kembali Beroperasi

Assalamualaikum..

Fafau de Craft telah kembali beroperasi di tempat baru iaitu Taman Puchong Prima. Alhamdulillah so far sedang dalam proses tambah produk baru walaupun saya masih kurang sihat, almost 2weeks batuk belum lagi ok. Bz menyiapkan tempahan Almond Crunchies utk agen di Kota Bharu.

Untuk pertanyaan @ tempahan boleh hubungi saya melalui sms/whats app 019 385 0889 atau pm di page Fafau de Craft Everlynn.

Produk terbaru dari FdC ialah Mini Pretzel. RM20 -50pcs. Baru release hari ni... :)

Yang ni promo pack RM10 - 26pcs

65 bekas almond crunchies utk agen Kota Bharu
RM25 sebekas bagi yg berminat nak order..bg yg ingin menjadi agen,utk harga boleh hubungi saya...





Kek Daim RM80
 
 

 Jangan lupa like page Fafau de Craft ok. Saya sentiasa update kat page.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...