Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Monday, February 23, 2015

Kota Bharu 14hb-21hb Februari 2015


Assalamualaikum...
9 hari balik kampung.Alhamdulillah malam tadi selamat sampai Puchong, perjalanan balik dari Kota Bharu melalui LPT hampir 13 jam. Teruk lagi dari raya puasa ekk..haihh

Sepanjang di Kota Bharu, sempat buka 2 kali tempaham pada 16hb & 18hb Februari dan juga membuat tempahan customer yg dah tempah awal sebelum cuti raya cina pada 20hb. Hasilnya, saya sempat buat 37 box nutella brownies, 2 large nutella brownies, 800 pcs creampuff, 1biji blue velvet cake theme frozen, 1 biji buttercream cake & 4 biji apam susu.

Alhamdulillah syukur terhadap sambutan diluar jangkaan dari kawan2 di Kota Bharu. Juga pohon jutaan maaf pada kawan2 yang saya tak dapat buat tempahan akibat kekakangan masa & bahan.




\








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...