Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Wednesday, July 18, 2012

Everlynn Treatment Cream for Blemish Skin


Treatment Cream for Blemish Skin ini sebelum ini dikenali sebagai Treatment Purifying Set. Sempena dgn tranformasi packaging botol, hanya nama yang ditukar. Formulasi masih tetap sama. Kepada sesiapa yang sedang menggunakan produk ini,jangan risau okehh.. ;)


Treatment Cream for Blemish RM70.00 & RM77.00 (Sabah/Sarawak)
Anda tahu apa fungsi cream ini???

Merupakan perawatan khas untuk kulit bermasalah jerawat yang serius, jerawat halus/batu, kesan parut jerawat, ruam-ruam merah.Sesuai bagi kulit berminyak & berjerawat.Penggunaan perawatan krim khas untuk jerawat ini membantu mengecutkan jerawat secara beransur.Alami perubahan dalam masa 3-4 minggu penggunaan tanpa adanya PENGGELUPASAN... :)







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...