Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Monday, July 16, 2012

~Walnut Brownies~

~ Promosi Hari Raya Aidilfitri ~
Penah makan brownies Kartikasari, Bandung tuee x??Sedapkan!!!Baru² setelah gigih berusaha,maka saya berjaya menghasilkan brownies ala² Kartikasari itu...hahaa yolah sgt!Daa bg test kt kawan²..Alhamdulillah,ini  respond dari kawan saya...

Yana 
"Na, brownies tu sedap...supo doh (da macam) Kartikasari..nak tempah utk raya.. :) "

Size 10" X 10"
Berat +- 1.5kg
Harga Raya RM45 !!!


Kalau ada yang berminat nak order brownies yang chewy gooey & kaya dengan walnut beberapa hari sebelom posa ni, dalam bulan posa atau utk raya bole call/sms/email saya..Brownies tahan lama,boleh masuk peti,nak makan kuarkan 1/2 jam before makan,InsyaAllah akan kembali chewy gooey!Saya daa test utk Kartikasari nak bwk blk kampung punya pasal kasik mak rasa brownies yg famos!So klu nak order utk raya bole pickup pada hari Khamis 16 Ogos 2012 (Khamis) Kita raya InsyaAllah 19hb,Ahad...
*Ore Klate bole pickup kt umah saya di Kg Chempaka Kota Bharu...pada 17/18hb.... :)


Zana  019 385 0889
fafaudecraft@yahoo.com
Facebook Fafau de Craft

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...