Selamat Datang...Fafau de Craft

Menerima Tempahan Cupcakes, Fondant Cupcakes, Cakes (Red Velvet/Moist Choc/Rainbow/ Karamel/Wedding Cakes), Pavlova, Muffin, Cookies,Homemade Chocolate, Apam Mekar, Apam Dot Dot, Gubahan Hantaran, Bunga Telur untuk sebarang majlis. Hubungi Fafau de Craft 019 - 385 0889 yang bertempat di Dataran Otomobil Seksyen 15 Shah Alam, Selangor . Saya juga merupakan Dealer Everlynn Negeri Selangor ( Glenmarie/TTDI Jaya).

Thursday, July 11, 2013

Salam Ramadhan!!!

Alhamdulillah sudah 2 hari kita berpuasa. Semoga kita sama² menambahkan amal di bulan mulia ini. Bulan Ramadhan bulan rezeki. Ramai yang mengambil kesempatan untuk berniaga. Saya juga mengambil kesempatan dengan ilmu yang baru saya pelajari dengan mengeluarkan produk baru sempena hari raya Aidilfitri 2013. Antaranya biskut dan kek lapis. Untuk biskut saya hanya buat beberapa jenis biskut sahaja. Tak nak tamak².. :) Harus menjaga kualiti produk dengan menggunakan bahan yang bagus dan juga berkualiti seperti menggunakan pure butter untuk biskut dan kek lapis sarawak.


RM25 - 50pcs

Alhamdulillah order untuk tart gulung semakin bertambah bagi raya.  Bulan puasa ni pun ada yang order untuk makan² waktu malam. Mula² order untuk makan, kemudian order lagi untuk raya. Alhamdulillah syukur! Terima kasih semua. Mungkin akan tiba suatu masa saya perlu 'close order'. Risau jugak order banyak sangat. Kek lapis pun list dah panjang!!! Sempat bagi sample sebelum puasa hari tu. Alhamdulillah..ramai yang order...

Kek Lapis Strawberry Prune 
( antara hot selling!! Full - RM75 +-1.4kg /  1/2 - RM40 )

So..bagi yang berminat boleh wassup/sms/pm kat page Fafau de Craft Everlynn..
019 385 0889 





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...